2018-10-30T09:00:00+03:00
2018-10-30T019:00:00+03:00
Маркетингова агенція Play
a.shepel@play-ua.com 0 800 33 97 67
КВЦ "Парковий"
Паркова дорога, 16а Київ, Україна
https://deforum.com.ua/assets/images/social.jpg

Роздрібна торгівля - DE Forum

Модератор:

Андрій Бурлуцький

Менеджер зі стратегічного маркетингу SMART business

Боротьба за лояльність та увагу кожного клієнта виходить на рівень битви технологій та ідей. Ідей, тому що знання клієнта та креатив є вирішальними. А технологій, тому що вони здатні реалізувати будь-яку ідею. Обізнаний покупець змінює формати рітейлу, а хвиля інновацій пропонує платформи для омніканального досвіду. Експерименти з персоналізацією продукту та досвіду, нейромережами для мерчандайзингу, інтелектуальним управлінням ланцюгами поставок, вдосконаленими функціями аналізу та штучним інтелектом будуть розвивати торгівлю майбутнього і швидко відокремлювати сильні бренди від слабких. Як трансформація бізнесу конвертується в результат? Які підходи слід впроваджувати для розвитку роздрібної мережі бренду? Які інструменти інновацій допоможуть вийти на новий рівень комунікації з споживачем? На всі ці питання дадуть відповідь історії українських та міжнародних компаній, досвід клієнтів, цифри та прогнози у рамках треку Роздрібна Торгівля.

За підтримки:

Програма на DE Forum

09:00 - 10:00
Реєстрація та ранкова кава
10:00 - 10:05
Відкриття форуму
10:05 - 10:15
Вітальне слово, Anke Den Ouden, Генеральний директор Microsoft CEE Multicontry
10:15 - 10:30
KEY NOTE. Цифрова трансформація. Огляд ключових індустрій. Joacim Damgard, Оераційний директор Microsoft, Центральна та Східна Європа
10:30 - 11:00
KEY NOTE. Анаталій Амелін, Засновник та Директор економічних програм Ukrainian Institute for the Future

*Тема уточнюється

11:30 - 12:00
Networking
12:00 - 12:30
Retail: інвестиції в інновації

Міжнародний досвід. Виступ парнера

12:30 - 13:00
Why retail in depend for IT

Міжнародний досвід

13:00 - 13:30
Споживач майбутнього – який він і як йому догодити? Результати досліджень, припущення провідних аналітиків

Андрій Бурлуцький

13:30 - 14:00
Рішення, які щоденно змінюють досвід в роздрібній торгівлі

Міжнародний досвід. Виступ запрошеного спікера

14:00 - 15:00
Networking
15:00 - 16:00
Вигоди автоматизації клієнтського шляху для розуміння, використання поведінкових патернів і предиктивного маркетингу на основі даних

Дмитро Солопов. Приклад успішно впроваджених технологій. Володимир Корнієнко, Керівник програми лояльності, "Червоний Маркет"

16:00 - 16:30
Networking
16:30 - 17:00
Demand Forecast: Як закрити прогалину в організації ланцюга поставок, використовуючи споживчий попит

Анатолій Харечко

17:00 - 17:30
Ретроспективний аналіз і оптимізація промо. Використання розширеної аналітики для підвищення маржинальності

Дмитро Солопов

17:30 - 18:00
Таланти і персонал в перспективі: - Інструменти HR-tech для кожного періоду розвитку компанії; - Керований процес плинності кадрів і прогнозування ризику звільнень за допомогою штучного інтелекту

Андрій Лисенко, HR бізнес-партнер, SMART business